jueves, 25 de agosto de 2011

Steve Jobs abandona Apple!!!

Esta noticia, super-impactante, se acaba de hacer pública. Saco la información del diario Ara. No he tenido tiempo de traducirla pero podéis usar el traductor de Google o preguntarme.
Saludos.

Ahora sí que parece empezar la era "Post-PC" del todo.
Cito el diario Ara.cat:
Steve Jobs plega com a màxim directiu d'Apple

Diu que vol seguir ajudant a la companyia i Tim Cook el substituirà
REDACCIÓ

Nova York | Actualitzada el 25/08/2011 00:44

El fins ara conseller delegat d'Apple, Steve Jobs, ha anunciat aquest dimecres a la nit que plega de manera immediata de la companyia. En una declaració, Jobs ha dit que li agradaria seguir ajudant a la junta de la companyia.

Tim Cook, que fins ara era el director d'operacions, serà el seu substitut al capdavant d'Apple, a proposta del mateix Jobs, que serà el president de la Junta.

Steve Jobs ho anunciant adreçant la següent carta:

A la Junta d'Apple i a la Comunitat d'Apple:

Sempre he dit que si mai arribava un dia en què ja no podia complir amb les meves funcions i expectatives com a conseller delegat d'Apple, jo seria el primer a saber-ho. Per desgràcia, aquest dia ha arribat.

Per això renuncio com a conseller delegat d'Apple. M'agradaria servir, si el Consell ho consideri oportú, com a President de la Junta, director i empleat d'Apple.

Pel que fa al meu successor, recomano el nom de Tim Cook com a president executiu d'Apple.

Crec els dies més brillants i més innovadors d'Apple estan per arribar. I espero veure i contribuir a l'èxit en el meu nou rol.

He fet alguns dels millors amics de la meva vida a Apple, i agraeixo a tots ells pels molts anys que hem passat treballant junts.

Steve

No hay comentarios: